Sunday, February 1, 2009

dating ;D


yeay2 ! yeay ! hari ni dating . haha . bukan maen jea aku ni ;p lepas rindu doh . da 13 hari ta jumpe *eleh aku . ckp lebat jea . baru 13 hari . blom 13 taon . haha* lps jumpe sume , da puas menjerit , mlalak , dan menyumbangkn suara y sumbang kat karoke , aku ngn dy bla . carik privacy lah weyy . haha . pastu aqil ngn aqim cll byk kali tp ta angkat ;DD . haha . sorryyyyyy . pastu g mkn jap . pastu nina cll ckp tgu kat dpn KP dy da na sampai amek aku . *alaaaaa . cite da na habes . haha * aku pon turon ke ground floor , slm dy pastu tgu nina smpay . mcm lame jea tgu dy , *bukan mcm dah , mmg lame ponnn . hee * tp ta rase takot pon ade laki kacau sbb si dia menemani . hahahahahahahahah ;DD gilepoyonakmampos . haha . dy tgu jea smpai nina dtg . korang ta caye eh ? ta caye tgk ah gmba kat atas uh . haha . *hak ado aku . na tayang laki plak * eh lantak ah . laki aku . bukan laki kau . haha . b , ily ;))

No comments:

Post a Comment