Sunday, February 15, 2009

bertemu ;))

hari ni dating weh . haha . gatall ; p bia la . mak aku ta mara ponn . hahahahh ;DD td pg2 pegy skola dulu . mlepak kat bilik krs . pastu ade meeting psl camping tahunan . pastu meeting habes aku pon pegy la jumpe dy . melangkahkan kaki yang berat ke bandar bersame-same umie , kas , lisa and eqyn . dah smpai , aku pegy la jumpe dy , y laen grak gi kfc dulu . da jumpe dy , aku ajak g dy mengisi perot yang berkeroncong la . lapa doh . jumpe lisa and y laen tu kat kfc . lpas mkn mcm byse rutin harian , karoke . hahah ;DD puas gak ar . ketidakwarasan aku pon smpai ta lame pastu . hee . aku da stat ta dok diam . kcw sane kcw sini . mnjrit2 . hahah ;DD . die da plek smcm jea tgk aku . ala , dy pon lyn kpale otak aku jugak . same2 gile . ha mmg ssuai la cple . hee ;DD pas sejam memeram dan memerapkan diri kat bilik karoke bernombor 18 , kitorg pon bukak pintu untuk melangkahkan kaki untuk keluar dari situ . mase da habes woi . bla ah ape lg . takan na tgu org halau baru na bla . eh cite da jaoh menyimpang ni . u turn balek ah . hee ; p pastu pas karoke uh kas , lisa and umie pon bla jugak na balek . eqyn dah lenyap dulu ngn laki dy . berbasah-basahan kott . hahahahahahahahahah ;DDD mulut jahat . mulut kecik-kecik ta bedong ;D then kitorg g jln2 mencari privacy ;)) lame jugak la . pastu g lepak kat kedai mkn . tp ta mkn pon . minum jea . pastu kol 6.45 aku pon balekk . na dekat maghrib balek ah ruma . hee . konklusinye , dah lepas rinduuuuuuuuu ;)

No comments:

Post a Comment