Saturday, February 21, 2009

pasir gudang , johor bahru ;)

hari ni aku menghuru-harakan pesta layang-layang kat skudai . haha . ta bwt pape pon . mrayap sane sini ngn nina , eqyn , lisa , ijun . aino and kak bell . pastu msok toilet jumpe org putih mane tah aku ckp gila sume kat dy , dy bwt bodo jea la sbb ta phm kann ;p haha . besssttt . pastu g melantak kat ayamas . urghh ! ta sedap . service lembab ! grrrrr . geram2 . em pastu lepak kat tepi tasik , jln2 lg . then dowg kate , weh kite lepak kat tepi tasik lagi lah . redup sket . pns la kat sini . aku ikot jea la . baru na g tmpt redup ade phtographer tu meng'offer'kan diri amek gmba kitorg . dy bole cuci gamba on the spot laa . kitorg mcm oke jea la . sekeping gmba rm2 kott klau ta silap aku . pastu kitorg mntak la photographer tu amekkan gamba kitorg ikot mcm mane y kitorg nak . haha . nseb baek org tu spoting . best jugak la . y ta bole bla eqyn amek gmba dkt batang pokok mane tah pastu ha amek kau , satu badan tu kerengga singgah ;D aku ta tlg pon . haha . jahat jea . em pastu ape lg ek . emmmm . entah , ta ingt sgt . haha . cg aku ta bape btol bentikan kitorg kat TESCO . urgh sengall . layankan jea lahh . pastu g mkn sume . then jln2 jap . dlm bus aku tukang habeskan lolipop ezany . haha . dkt stgh jam dy mkn lolipop tu ta habes2 . hee . smpai kat tgn aku , aku ngap jea la . haha . dlm bus nina ta bole benti ketawe lgsg . aku y pnt tgk dy . gile . hee . pastu begosip sume ;p smpai skola balek kol 7.30 . tade cite y best2 la . gamba aku ta byk amek , tgk jea la ni ,




we2 korg , aku suke gle tgk layang-layang y ni ,


comel gyle kan ? bentuk anak rimau ;p


No comments:

Post a Comment