Saturday, February 28, 2009

aliaa si aneh ;)

em hari jumaat hari tu bday aliaa . act org pggl dy aneh . sbb dy ni ta reti dok diam lgsg . dlm kwd pon gitu . lgpon kitorg pggl dy aneh sbb na bezakn dy ngn alyaa lg satu . hisyh mak bpk dowg ni da komplot kott n bg name dekat2 same . haha .

pastu aku ngn umie , kas , lisa , bell plan na kenekan aneh . stat kwd jea kitorg dah amek mood . ttbe nazir tye kitorg , npe kitorg kawad ta lawa . ade masala ? aku ckp ade . then aku ckp , 'sape2 y rase dy ade bwt masala ngn pihak skola baru2 ni , ngaku skg ,' sume cm da tekejot aku ckp camtu . budak2 y da tau plan sume da pndg blkg gelak2 . haha . aku ni tahan jea gelak . ta bole bla tgk muke dowg cuak camtu . haha . pastu aku tros bwt2 mara , aku jerit , 'da bwt sala tu ngaku jea laa !!!' pastu maybe dowg da takot sgt kott smapi satu tahap ade budak tu angkt tgn dy konon na ngaku besala ar , dy ckp dy ta anta buku mggu lepas . dlm hati aku dah WTF DOH KAU . AKU BUKAN NA ATTACK KAU LA . HADOYYYYY . haha . pastu aku ckp lg , 'korg da burokkan name krs taw ark . ngaku la cpt !' dowg sume cam diam jea . then aku tye dowg ,'korg na taw ark sape y bwt hal uh ??!! ha ?!! na taw ??!!' dowg ckp na .. aku twos pndg muke aneh , aku kate kat dy , 'aneh kau kua ke depan skg' air mate dy dah btakong dah . dlm hati aku , yess ! plan jd . haha . aku tros pusing blkg , gelak2 mase tu sbb ta thn tgk muke aneh cuak cenggitu . haha . kak umi pon tutop muke sbb ta bole thn gelak . tp sume igt dy ngs . haha . pastu lisa tye kat aneh , 'ape y kau da bwt ?????' dy ckp ta bwt pape . pastu dy tros ngs , kitorg tros nynyi lagu happy birthday kat dy . budak2 laen y cuak tu sume lega smcm . haha . aneh bengang jea muke .

sori adekku syggg ;)

No comments:

Post a Comment