Tuesday, February 24, 2009

N81 kene rembat weyhh ;(

smlm aku perform zapin utk budak2 indon y dtg skola aku uh . pastu aku tgl jea la handphone dlm beg . lgpon da tade sape bole pggkn . ieda na balek ruma da . pas abes perform aku mkn la . ta pk sal handphone pon mase tu . tgh mkn tu bpk nina call , pastu nina ckp , " hisyh bising tol ah bpk aku ni ! " then dy tye , we bpk kau ta call ke ? tyme tu baru aku tingat handphone aku . aku bukak beg , jumpe handphone y lg satu , pastu aku selongkar beg tu , ta jmpe pon handphon nye ;( aku dah gelabah gle . nina try call , OFF . uhh like hell ! na kate btry low ta jugak , sbb sblm perform tu btry aku full . mmg sial amat la sape y rembat tu . bodo . da la byk gle kngn lam handphone tuh . gmba aku ngn dy , msg2 dy sume . pastu , isyh byk lagi lahh !

sape2 y curik tu pulang laa balek weyhh . tade faedah nye kau mencuri laa . dpt dosa ade laa . tlg ah weyy . cube klau aku rembat fon kau , ape prsaan kau ? ha ? bangang . tade otak . bodoh . mak bapak ta aja .

No comments:

Post a Comment