Sunday, January 25, 2009

today . sch ;)

aku mmg da lame ta on9 sbb ;

1) tenet mcm pukimak . streamyx bodo .
2) aku tataw ape msla blog aku . klau na post blog mmg tade y jnis2 tulisan tuh .

so , bg sesape y bace blog aku ni , sori klau burok . mmg mcm haram . kan ? oh btw , stil blom tlmbt kn aku na wish hapy nu ya ! haha . babi ketinggalan . ngeeee . haritu pegy amek result . result mcm anak anjeng y jwb exam . ha kn dah . geram aku . aku dpt 4a 4b je . aku tatw la nape sume org ckp congrats pdhl result mcm taikk ! mmg mase na amek slip tu na tcabot jantong hati usus sume . ikot plan tanak pndg langsong slip tu . tp mulot kwn aku mmg boco . dy curik2 tgk slip aku . aku baru na soh dy tutop mulot dy dah ckp agk kuat , KAU 4A 4B !!! walaweyyyy ! mleleh la sial aer mate . bukan hepy la bangang . aku sdey . mmbe2 sume dah pujok aku . ade ke dowg kate result aku ok . ok siiialll . seb bek bpk aku ta mara . i mean mak bpk aku . aku balek ruma agak lmbt . haha .


hari ni hari kdue skola lps da lame goyang kaki kat ruma . eh keje aku bukan mryap ke ? ;D aku da bwt kputusan muktamad . aku amek aliran akaun n ICT . aku da pk msak2 . bukan msak lg , da hangus pon . haha . aku tanak amek sains . aku benci sains . aku benciiiiiiiii . pastu td , cg y na ngaja ict tu bebel . i mean ceramah . dy ckp , sape maths ngn english y dpt A dlm pmr , dpt msuk ict . i was like , yessssss ! aku dapat aku dapat ! tp tataw la . ramai gile na mati kottt y na msok kls tu . tape la . esok baru tau aku dpt ta msok kls tu .

pastu mse dlm dewan cg tgh cramah sume *ala bukan students sume dga pon* , aku ajak diba pegy toilet . ade la hal sket . hahahaha . tym lalu dpn cls fom 3 aku dgn suke hati je kacaw cg aku tga ngaja . ala cg tu pon spoting . pastu aku troskn pjlnn g toilet . haha . mcm na g mane je . smpai je toilet , the first thing i did was , TENGOK CERMINLA ! BTOLKAN TUDUNG . haha . then diba ckp , babe , sape conteng tudung kau ? aku cm , mane2 ? peh . tanak cm pnjg plak kne conteng ngn pen BIRU . aku tye diba , anak haram mane dok blkg aku ar ?!! diba ckp , ala si keling tu . menyirap je en . aku msok dwn aku tgk keling blkg aku pgg pen wane biru . ha sah . aku tros , wey gle ! kau conteng tdung aku ea ?!!! dy ckp , oh ak ah . aku ckp blek . kau ta rti na mntak maap ke sial ! bodo ! dy cm , ape ? eh babi btol . darah da menyirap en . krosi kne tendang la jawabnye . sian nina y kne kutip brg2 y jatoh tu . hee .

fana try utk hepykn aku blek and aku da stat glak2 . dy ajak aku comolot maen2 . haha . klau dari blkg mmg nmpk real . tp AKU BUKAN LESBIAN . AKU NORMAL . em mase tu dwan da stat bsing sbb cg busyyy . aku ngn diorang ape lg . mlalak la . nyanyi lagu tah hape2 . pastu nyanyi lagu 'di sne mnnti di cny mnunggu' . haha . lgu khas utk eqyn . sbb lgu tu ade kne mngene ngn dy . hee . pastu lagu stay , sume la . gyle bes hari ni even pns dlm dwan tu . em esok kite borak2 lg ea ? bye ;D

No comments:

Post a Comment