Sunday, January 25, 2009

happy , gembira , sukaaa ;))

yes yes yes yes yes !!! aku dpt msok kls akaun . baru puas haty . tp budak2 kls ade y mcm haram . boys ade 4 , 5 org jea y bole layan kpale . y laen sume mcm gay jea aku tgk . ta brgaul lgsg . na kate anak ustat ta jugak . y pmpn ade stgh y agak pndiam . ha y ni pling aku lmah . aku ni da la bnyk ckp . patuw td plih monitor sume la . aku mcm byse . jd assist. monitor . aku tataw la nape nsib aku dari dulu smpai skg , aku ta pencen2 lg jd assist . agaknye kelahiran aku ni smmgnye ditakdirkan jd assist monitor jea mmnjang kot . lmah btol la . cg bole plak ckp , 'okay students . my expectation to your studies was very high . so please . dont make me dissapointed .' huk alor . cg ni . ingt otak kitorg ni otak robot pe . klau robot tape gk . studyyyyyy jea mmnjang . ta benti2 . pas dga cg bebel sume , kitorg g amek buku teks . mantol gle sbb kls laen sume amek buku besok . tp cg aku soh amek arini gk . cg ckp klau amek lmbt nnt dpt buku burok . haha . bpk ah . cg jahat . hee . aku ngn clssmates sume plih buku lawa2 jea . hee .

oh yea ,td befo dpt kls mcm byse la dok dewan dga cg bg ceramah y tah hape2 . da la dok blkg skli . tu la , sape soh msok lmbt kn . aku ngn fana da stat mlucah . hahahahaha . gile ta senonoh . fana la aja aku . kn dah jd jahat . yeay . padan muke aku .

No comments:

Post a Comment