Monday, January 26, 2009

gila besa , gila panas , and gila GATAL !

mlm td ikot ibu pegy location spa Q . ok . at first , mcm byse jea la . ruma dy GILA BESAAA doh . tp harap jea besa , ta mcm GILA PANASSS plak en . aircond mrate . tp sume ta bukak . ta baya bil kot . haha . pastu , ade seko crew prangai mcm lahanat , GILA GATALLLLLLL !!!!! bole plak dy ckp ngn aku 'baby jgn nakal2 ea ...' wtf ?! pehal dy na pggl aku baby ? heloooo ! talk to ur fuckin ass lar stupid dumbo ! dy ckp ngn nina , 'how sweettttt' , pastu nina ckp , KEPALEHOTAK MAK KAWWW LAAA WEYYYY ! haha . jgn kate ngn aku n nina jea dy gatal . mak aku pon kene . jantan sundal tu kire naseb baek la sbb bpk aku takde . klau ta , mmg habes la riwayat dy kat situ gak en . haha . pastu en , lupe na cite . mase baru sampay tu , ade la abg tu , konon dgn machonye ajak aku ngn nina mkn , pastu aku ckp , 'tapela bang . da mkn da td .' pastu dy snyum . mmg sumpa dy cover hensem *hensem jadah* . pastu en , tetibe dy jatoh , terlanding msok bwh kosi tros ! nmpk kpale dy jea . hahahahahahahaha ! sumpa aku ta thn doh tgk . pastu da bengang salakn lantai . dy kate 'eh lantai kat sini licin plak' . haha . pdhl lantai tu ta licin pon . bongok gile . pastu , balek cite psl jantan sundal tu , mase mak aku na stat shoot , mak aku cm pakai baju kurung oren . pastu si lahanat tu bole ckp , 'dlm byk2 , sy suke y pkay baju oren tuh jea .' pastu dy pandang aku , aku jeling la kan . takn na snyum plak . eeyuwww ! pastu dy ckp lg kat mak aku , 'eh kak liza da kawen ea ? oh tabole tabole .' eei mcm ape siotttt prangai dy ! mak aku ckp prangai dy mmg cenggitu . da salu kene mara ngn mak aku da . eei nyampah doh tingat muke dy .

1 comment:

  1. Hahaha. Mmg takde rezeki la laki tuu. Nak usha kau padan muke die yg jatuh. Hhaha

    ReplyDelete