Friday, January 8, 2010

Well. not in mood untuk tulis ape ape kat sini. cuma rasanya belum terlambat untuk wish Happy New Year.

Pagi tadi ade hari koko. Baru rasa betapa susahnya jadik pengerusi merangkap komander. Susah betul nak handle budak budak ni. Woi budak budak, asal korang masuk KRS? -_- Suke warne hijau eh? Lepastu jadik pulak pengerusi untuk Kelab Seni Dan Budaya. Tambah lagi jadik AJK form 5 utk sofbol. Padahal bola sofbol pun aku tk knl. Ntah mcm mne bentuk bola sofbol tu pun aku taktau lahhhh. Empat segi kot.

Ni pulak baru bace komen Alyaa yg dihantar melalui myspace *laman sosial yg kurang di sign-in sekarang melainkan Facebook. Ehehe.*

Alyaa ckp, *Wahh Alyaa. Famous nme kau kt blog aku eh.

"krstk.blogspot.com
fyi, tu blog taun lepas cg tajul suro bwt utk krs,
mmndangkan taun ni da pisah so tu jd blog krs puteri,
so mintak kerjasama utk sebarkan blog tu kt bdk2 krs,
n tlg bg gamba wat so everr la kan,

then, then. ad ajk dokumentasi ta?
or tukang amik gamba?
sbb taun lps sangatlah kekurangan gamba,
tak best woooo.

&& mntak idea utk kembangkan blog tuh, na tauk ape jeh.
okayyy? :)"

Alaaa. Blog aku pun tunggang langgang, huru hara, tonggang terbalik, simpang siur. Lagi nk uruskan blog lain. Ahaha. Takpe Alyaa, aku cuba sedaya upaya sekuat hati dan perasaan serta semangat jiwa dan raga aku ni, aku cuba carik idea yg baik. Btw blaja ngn mak kau kt tuition bestttt :D

7 comments:

  1. nasib baik aku dah blah dari dunia KRS ni HAHA. all the best weh! hehehe

    ReplyDelete
  2. ahaha. aku nk jadi mcm kau la doe. takyah masuk ape ape. heheh

    ReplyDelete
  3. eleh alyaa. bangge la tu name kau byk kt entri ni. hehe

    ReplyDelete
  4. wah nafizz~ gila ah ko~ bnyk tol jwatan kaw pgang~ haha. nyway slmat mnjalankn tugas. slmt akuw blah awal dr stk so xyh pegang kdet polis. law x, akuw pon fenin kpale mcm kaw skrg~ ;)

    ReplyDelete
  5. haha siod je kau. dulu syg kadet polis bukan main.

    ReplyDelete
  6. haha. syg mmg syg doe. tpi nk wt cmne xde rzeki. tp kt convent pon not bad gak~ ;)

    ReplyDelete