Wednesday, December 23, 2009

KIsah Di Awal Pagi.

Semalam bosan kat ruma. Bosan sangat. Sangat-sangat lah. Lepastu mlm tu kul 2 *malam ke? bukan pagi?* pegi minum kat kedai mamak seksyen 13. Mule-mule aku ngan Ika amek Azuan dulu, pastu amek Nash, lepastu amek Eky. Lepastu terusssssss ke destinasi. Dtg dtg je oder air. Yg amek oder tu aku taktau org ape kan. Mcm Vietnam, Thailand pun ade iras jugak, tp mcm lebih kurang Philipine. Mane satu? Darah campuran kot? -_-

Tgh syok gelak ketawa laugh sume, tetibe denga suare org laki. Dy punye cite, smp satu kedai bole denga suare dy. Aku rase kedai sebela pun bole denga kot. Haha. Org tu tgh ckp-ckp dgn budak-budak laki yg dok dpn meja dy. Tapi, org mcm tu, skali tgk pun kte dh tau, dy tak sehat. Takpela. Pacik tu cite la psl lagu-lagu lame. Pastu dy nyanyi. Wahhh. Hebat la pacik. Kalau Jaafar Onn denga mesti dy nak duet ngn pacik. Hapelaa. -_-

Lepastu dy melawat dari satu meja ke satu meja. Macam YB pun ade aku tengok. Aku rase dulu kat skolah dy jadik pengawas kot. Heh ;p Lepastu tgk dy makin dekat ngan table kitorang. Aduhh pacik. Dy dtg lepastu dy ckp,

"Bagus budak-budak muda ni. Ni semue baye anak-anak pacik ni."

Dy salam ngan Nash, Azuan and Eky. Lepastu dy teruskn pejalanan dy ke meja meja lain. Dah habis tgn org sume dy kaut, tetibe dy pandang table blkg aku. Kat meja tu ade couple, ngan 3 org lagi laki. Dy ckp,

"Korang ni kalau beromen aku hentak due-due nanti kang."

Ah sudah. Pacik. Knp ni. Tak pasal. Lepastu dy pegy balik meja budak-budak yg first dy tego tadi tu. Siap duduk satu table. Budak-budak tu muke nak bengang je kan. Haha. Lepastu pacik tu nyanyi kuat-kuat. Yg Eky pegy tengok je pacik uh. Pastu pacik tu ckp,

"Oo. Kau gelakkan pacik ea. Mentang-mentang suare pacik tak sedap."

Haih. Lepastu baya then kitorang terus balik. Tanak stay lame-lame. Ape pulak yg jadik kang. Pacik, nanti bile-bile kte jumpe lagi eh? -__-"



No comments:

Post a Comment