Thursday, June 4, 2009

esok hari .

td aku tgh syiokk maen gme tbe2 bpk aku ckp ,'abah nk g smbhyg taw . byeee .' aku mcm ha ? ape ? smyg ape ? bpk aku dgn muka pnoh kepaiseyan ckp 'smyg jumaat la . takkan smyg hari raya kott .' aku mcm oohh ok . time tu still blur lg . ttbe 'eh ?? jap bah ! jap2 ! hari ni hari jumaat ? mksudnye esok sabtu la ?' bpk aku sekali lagi kecewa dgn soalan y diajukan oleh satu-satunya ank perempuan y diharapkan mnjadi seorang ank y bijak tetapi dengan kuasa Allah anak itu menjadi sebaliknya . bpk aku jotos kpalae aku dgn enaknya sambil mnjwb , 'dah tu ! hari ni jumaat takkan esok hari rabu pulak !' ha tu la ! org soh mandi tanak mandi ! guitar hero doploh pat jam ! kan dah blur! ' aku sengih aje lahh ;)

esok , sabtu , 6/6/2009 . maksudnye esok umo ibu menjangkau 45 taon ! and itu maksudnye esok birthday bonda tercinta . ahaa ! and itu jugak maksudnya aku kena mengais duit dlm tanah utk bli present utk ibu ! hell yeah ;D

alaa . mane aku nk cekup duit nk bli hadiah utk ibu . ha ! bole tk klau aku mntak duit kt ibu pastu bli hadiah utk dy ? haha . bongek . bek tak paya . alaa nnt pandai pandai la aku mntak abah . hee . ala lgpun aku belom keje . mane ade duit . klau ade pun simpan buat topup and most importantly ; shopping ! eheh ;p ok nmpknye aku dah lari tajuk . so aku rase aku better stop utk kali ni . sebelum para pembaca mngutuk kemerepekan aku . haha . tata ;)

No comments:

Post a Comment