Friday, April 24, 2009

kenape la sial .

knp ttbe aku nk mara plak ni ? aku bukannye sape sape pun . bodo la kau ni naffiz . adoi . skg tgh brusaha carik formula utk memberhentikan air mate y tak reti reti jumpe lampu merah ni . pnt lahh . pnt menangisi ssuatu y langsung tak patot ditangisi . pnt menjeling org y tak ptot dijeling . pnt memaki sang perempuan y tak patot dimaki , pnt mencari keslhn org y tk bersala , pnt membenci org y tak ptot dibenci , pnt memkse bibir utk trus senyum walau tk mampu . pnt pnt pnt !


hmm .. perempuan , kau jage la laki tu baik baik okay . jgn buat hati die hanco lg . aku tau kau syg dy . 'kottt' . even ramai yg mkn hati dgn kau termasok lah makluk y sedang menekan nekan keyboard ni , aku tetap doakan korg bhgie okay ?


p/s : b , pls . jgn tye kat beby psl post kali ni , kpd pembaca sekalian , klau tk fhm tk paya la brusehe nk fhm k . tk msok pekse pon . and lastly , utk diri aku sndiri , kau senyum jea la k even senyum kau tu plastik . jgn bia org lain simpati dgn kau . ibu abah tk aja kau mntk simpati ngn org lain kan ? :) hah . senyum plastik semata mata .


mood : swing .

No comments:

Post a Comment